grafisch ontwerp

overzicht van onze grafische diensten

Reclameborden en spandoeken

Ontwerpen van reclamepanelen en reclamedoeken vereist creatieve en technische vaardigheden. MDG Creativity kan u perfect tegemoet komen met betrekking tot het ontwerp voor uw reclame campagne. Ongeacht het doel waarvoor u wenst te adverteren kunnen wij voor u de reclame uitwerken voor borden of andere in en outdoor toepassingen. Het is mogelijk om door ons enkel het grafisch design te laten uitvoeren volgens de door u opgegeven afmetingen en instructies. U kan ons ook de vrije loop laten waarbij wij onze creativiteit gebruiken om u te verbazen.

Ook voor de fysieke toepassingen kan u bij ons terecht. We werken samen met vakmensen voor de verdere uitvoering van uw opdracht.

Stickers & flyers

Heeft u stickers of flyers nodig? We zorgen voor ontwerp en druk van uw flyers en stickers.

Logo & Corporate identity

Een uniforme huisstijl en in het oog springend logo zijn heel belangrijk. Ze verhogen de herkenning van uw diensten en producten. Het stylen van uw corporate identity is zeer belangrijk. Het belang om dit uniform te doen op alle mogelijke plaatsen is een absolute must voor een goede branding.

Naamkaartjes – Businesscards

Mooie naamkaartjes zijn van groot belang om een indruk na te laten bij het netwerken. Het is bewezen dat een perfect ontworpen visitekaartje meer succes oplevert dan het alledaagse kaartje. Een juist gestyled kaartje laat een verzorgde indruk achter bij uw potentiële klant.
Uw prospect of zakenpartner zal dan ook uw businesskaartje met meer respect behandelen en is meer geneigd dit bij te houden.

Website banners

Promotiemateriaal voor uw website nodig!
Vandaag de dag zijn mooi ontworpen banners, buttons en teasers niet meer weg te denken.
Wij leveren deze aan in alle mogelijke formaten.

Belettering in alle vormen en kleuren

Zelfklevende letters, volledige tekstblokken en/of logo’s worden op maat uitgesneden in folie.
We voorzien deze van een overdracht tape om eenvoudig en snel te kleven. Door een diversiteit van folie-kwaliteiten kunnen we een totaalaanbod aanbieden volgens uw wensen voor alle mogelijke doeleinden. Bv.: Belettering van panelen, auto’s, vrachtwagens, boten, werfpanelen, immo borden, beursstanden, etalages, solden & promo teksten enz.

Grafisch ontwerp reclame en print door MDG Creativity te Westmalle

grafische designs

Bij grafische ontwerpen is het belang te weten of het u gaat om uw naambekendheid, of u een reactie wil uitlokken of kortom de aandacht wil trekken.

Aan de hand van de juiste koptekst, beeldselectie kan u de juiste prikkels stimuleren om uw doel te bereiken.

MDG promotions bv

MDG Creativity is onderdeel van MDG Promotions bv

MDG promotions bv biedt u buiten webdesign en grafisch design ook nog diensten aan zoals domeinnaamregistraties, webhosting, virtualisatie en cloudoplossingen. Surf hiervoor naar VPS Cloud Servers

kies voor een top service

MDG Creativity  is altijd beschikbaar voor haar klanten. Heb u een vraag buiten de normale kantooruren? Geen probleem. We zijn bereikbaar.